Postavljamo temelje digitalnoj transformaciji. Ipak – prvi korak sigurno nije poslednji!
Omogućen rad 24/7/365 bez ljudskog faktora. Uvođenjem KIOSK-a u portfolio vaših usluga smanjujete vreme čekanja putnika na šalteru, optimizujete svoje ljudske resurse i obezbeđujete besprekorno iskustvo za vaše klijente. Najvažnije:
40% smanjujete vreme čekanja
76% unapređujete zadovoljstvo korisnika
30% povećavate zaradu
Omogućeno KARTIČARSKO PLAĆANJE - za sve korisnike, omogućena samouslužna prodaja karata, za jedan pravac ili povratna karta, za bilo koji željeni datum u budućnosti. Uređaj se instalira na autobuskim stanicama ili u bilo kojim drugim objektima. Akreditovano softversko rešenje prilagođeno samouslužnoj prodaji.
PREUZMI I PLATI - Izdavanje potvrde tj autobuske karte i plaćanje kod vozača. Rasterećenjem šaltera, putnik pristupa aparatu bira željenu destinaciju za željeni datum, nakon čega dobija potvrdu sa jedinstvenim brojem potvrde koja je praćena QR kodom. Prilikom ulaska putnika u vozilo, vozač skenira i naplaćuje kartu. Proces skeniranja QR koda, u kojem (QR kod) su sve informacije o relaciji sadržane, rasterećuje vozača oko kreiranja I izdavanja putne karte jer smanjuje nekoliko koraka
AUTOMATIZACIJOM PROCESA IZDAVANJA KARTE, PUTNIK DOBIJA BOLJU I BRŽU USLUGU
Instalacijom samouslužnog uređaja optimizujete ljudske resurse na šalteru/biletarnici. Ljudski resursi mogu se usmeriti na druge sektore u preduzeću gde je neophodno dodatno angažovanje istih.
Omogućena prodaja karata za sve prevoznike koji saobraćaju preko autobuske stanice gde je KIOSK instaliran.
Pristup KIOSK-u i uređivanje svih informacija (reklame, cenovnik) omogućen je sa udaljene adrese tj ne mora se dolaziti do samog KIOSK-a kako bi se izmenile određene informacije
Sada “šalter” na autobuskoj stanici može da radi 24/7/365 u godini. Radnim vremenom od 24h ne povećavate troškove preduzeća već iste i smanjujete jer je i u trenucima velikih gužvi šalter rasterećen a da pri tome nije neophodno dodatno angažovanje ljudskih resursa ili otvaranja drugog šaltera. Radno vreme BUS SOFT KIOSKa je NON-STOP tj putnik može da kupi kartu kad god to poželi.
Usvajanje samouslužnog kioska smanjujete vreme čekanja, čime se povećava efikasnost i zadovoljstvo kupaca
AUTOMATIZACIJOM PROCESA IZDAVANJA KARTE, PUTNIK DOBIJA BOLJU I BRŽU USLUGU
Elegantan i praktičan Sunmi K2uređaj sa velikim 24” UHD ekranom za bolje vizuelno iskustvo namenjeno svim kupcima. Uređaj se može povezati putem WiFi i/ili Ethernet kabla.
Moderan i kompaktan uređaj koji je zavisno od prostora moguće pozicionirati na podnom i/ili zidnom nosaču (Floor-Standing/Wall-Mounted).
Digitalizujte vaše poslovanje. Nadogradite korisničko iskustvo sa modelom samouslužnog KIOSK-a koji funkcioniše za vaše poslovanje.
U okviru softverskog rešenja predviđeno polje za reklamni prostor gde autobuska stanica ili auto prevoznik može kreirati I promovisati svoj sadrža iz svoje ponude usluga ili proizvoda.
Samouslužni aparat KIOSK
- Kategorija El. Fiskalizacija
- Softver Samouslužni aparat KIOSK
- Započeto 01 April, 2023
- Web adresa www.bussoft.rs
- IT Creator